טיפים לסידור ארון הבגדים
דף הבית - דנדשה בלוג - טיפים לסידור ארון הבגדים

את ארון הבגדים שלנו אנו מסדרות לפחות פעמיים בשנה בעת מעבר לקיץ ובעת מעבר לחורף, לרוב באזור פסח וראש השנה. לסדר את הארון יכול להיות מטלה ארוכה ומורכבת אך יש להשקיע בה את הזמן ולפנות את היום. סידור הארון הוא חשוב לנו אך הוא חשוב גם למען הבגדים עצמם. יש לאוורר בגדים כדי שישמרו בצורה מקסימלית וסידור הארון בצורה אידיאלית בהחלט תורם לשמירה עליהם.

בכתבה זו אספנו לכן מגוון של טיפים ורעיונות לסידור מחדש של ארון הבגדים שלכן יחד עם רעיונות חדשים ופתרון לבגדים שאינכן לובשות יותר ותוכלו להעביר הלאה כדי לשמח ארון של מישהי אחרת.


מה הוא האתגר שבסידור הארון?

לעיתים האתגר המרכזי בסידור הארון שלנו מתייחס לכמות הפריטים בארון. כאשר כמות הפריטים גדולה אנחנו נמנעות מלסדר או בוחרות לחיות בבלאגן עם פריטים על כיסאות וסל כביסה מלא. בשביל להתמודד עם האתגר הזה, אספנו כמה נקודות חיוביות למה כדאי לסדר את הארון?

1.      עם סידור הארון תוכלי לאפס לחלוטין את הארון, להפריד בגדים בהתאם לעונות ולפי שימוש.

2.      להפריד פריטים לכביסה ולאריזה מחדש (לדוגמא העברת פריטי חורף לאריזה עד לחורף הבא).

3.      לגלות מחדש פריטי לבוש ששכחנו מקיומם או לא מצאנו (ואולי לגלות פריטים שחזרו לאופנה 😉)

4.      מיון פריטי הלבוש למסירה, תרומה או זריקה.

5.      סידור הארון מחדש יוצר שינוי מרענן ונותן לנו את ההזדמנות לעצב את הארון מחדש.

אז איך אנחנו ממליצות לסדר את הארון?

אנו ממליצות על חלוקה של מדפים לפי פריטי הביגוד, במדף האמצעי בגובה העיניים נרכז את כל החולצות והשמלות, במדף מעל או מתחת נסדר את המכנסיים ולמטה את כל הלבנים שלנו: תחתונים, חזיות וכדומה. שיטה זו נוחה מאד כשאת רוצה לבנות לך לוק או סטייל ספציפי.

את החולצות אנו ממליצות לסדר לפי קטגוריות כך יש לך במקום אחד את כל החולצות מסודרות במדף אחד. קצרות, ארוכות, טוניקות ולעיתים אפילו שמלות באותו מדף. אנו ממליצות כי הקטגוריות יהיו: חולצות לבנות בייסיק קצרות, סטייל טי שרט, חולצות מכופתרות, חולצות טריקו שרוול ארוך, חולצות גולף, טוניקות לנשים ולבסוף חולצות ספורט. כך את יכולה להתחיל לבנות את הלוק שלך בבסיס.

אנו ממליצות לסדר את החולצות במדף בגובה העיניים כך שתוכלי לראות את החולצות.

במדף מתחת תוכלי לסדר את המכנסיים, ההמלצה שלנו היא לסדר את המכנסיים לפי צבעים. בינינו אין אחת שאין לה לפחות 3 מכנסיים שחורים ארוכים ולפחות 2 ג׳ינסים שחורים בארון, על כן הם יהיו מסודרים יחד. בישראל נשים לובשות ג׳ינס לא מעט, זה מתאים להמון לוקים ונוח לכל ימות השנה. את הג׳ינסים מומלץ להניח בראש הערימה לגישה מהירה. ליד המכנסיים השחורים הארוכים מומלץ לסדר את המכנסיים הדקים יותר, כגון טייצ׳ים או מכנסי פשתן, בד קשמיר ועוד, ולצד ערימה זו מומלץ לסדר את הקצרים באותה צורה ובהתאם לעונה. בראש הערימה של המכנסיים הקצרים נשים את הג׳ינסים הקצרים. 

את המדף התחתון בארון נסדר לפי שימוש, בגדים לבנים כגון תחתונים, חזיות וגרביים בתחילת המדף ומאחוריו נוכל להניח גרביונים, צעיפים וסבון שישמור על ריח נעים וימנע עובש.

 

כיצד ניתן לחסוך כסף באמצעות סידור הארון?

מעבר לריענון הזיכרון שלנו בכל הנוגע לפריטים מהארון ששכחנו לגמרי יש לנו את האופציה ליצור ערימת בגדים למסירה אשר אותה תוכלו להביא לכל אחד מסניפי דנדשה ברחבי הארץ. סניפי דנדשה פתוחים שישה ימים בשבוע ומקבלים בכל יום פריטים למסירה. על כל פריט שלקוחה מוסרת לנו היא מקבלת חותמת ולאחר 10 חותמות, כלומר עשרה פריטים, הלקוחה מקבלת שובר בסך 60 ₪ לרכישה בחנויות הרשת. כך שכל לקוחה שבוחרת למסור פריטים יכולה ליהנות בתמורה מפריטים חדשים מדנדשה.

במקום לבזבז אלפי שקלים בכל עונה וברדיפה אחרי הטרנדים המתחלפים, יש לך את האופציה להתחדש בפריטים במצב מצוין בחנויות שלנו לאורך כל ימות השנה.

חשוב לזכור כי בדנדשה אנו מאמינות באיכות, כלומר הפריטים שאנחנו מקבלות לחנויות צריכים להיות במצב חדש עד משומש אך נראה חדש. פריטים קרועים או מוכתמים לא יתקבלו, אנחנו מאמינות כי איכות היא הבסיס ליצירת קולקציות מוצלחות בחנויות שלנו ועל כן משמרות סטנדרט זה.

קיפול או תלייה?

לאחר שסידרתן את ארון הבגדים שלכן כנראה שנשארו לכן מספר פריטים שלא הכנסתן לארון. פריטים אלו כנראה מתאימים לתלייה ולא לקיפול כמו: שמלות, חצאיות, בגדים מבד קטיפה, בגדים מבדי סריג, חולצות מכופתרות לנשים, חצאיות ואפילו עליוניות דקות מומלץ לתלות.

יתרון נוסף הקיים בעת תלייה הוא היכולת הוויזואלית לראות כל פריט ופריט. בגדים מבד קטיפה או שמלות לדוגמה, נראים הכי טוב כשהם תלויים, כך ניתן לראותם בצורה מלאה.

חולצות מכופתרות לנשים לרוב יהיו מבד עדין ודק שיכול בקלות להתבלגן בארון בעת קיפול, על כן צוות דנדשה ממליצות לתלות אותן. כך חולצות אלו ישמרו חלקות וללא קמטים וניתן יהיה לשמר אותן יותר טוב ולזמן יותר ארוך.

מה עוד נכנס לתלייה? פרטי ערב שמתאימים לאירוע, חתונה או מסיבה, פריטים אלו לרוב צריכים יחס עדין ועל כן מומלץ לתלות אותם ולא לקפל בארון יחד עם שאר הפריטים.

 

כיצד נוכל לשמר ארון מסודר לאורך זמן?

ארון הבגדים שלנו יכול להתבלגן ברגע! עלינו לשמור עליו מסודר בכדי למצוא פריטים בקלות ומהירות. ארון מבולגן לרוב יגרום לנו לאבד פריטים או לשכוח היכן הם וכך לפספס אותם ולבסוף ארון מסודר עוזר לנו לדעת כיצד לבנות לוק ואיזה סטייל אנחנו מחפשות.

בכדי לשמר ארון בגדים מסודר לאורך זמן עלינו לשמור על הסדר הקיים. כלומר, עלינו לשמר חולצות במדף החולצות, מכנסיים במדף המכנסיים וכן הלאה.

כאשר אנו מקפלות כביסה מומלץ להניח לפי ערמות, בהתאם לערמות הקיימות בארון, וכך להחזיר את הפריטים מוכנים ישר למדף הנכון ולערימה המתאימה.

כך באמצעות עוד דקה נוספת ותשומת לב נוכל לשמר ארון נעים, נוח ופשוט לשימוש.

 

אלו ההמלצות והדרכים המומלצות של צוות דנדשה לסידור הארון, שמירת הפריטים בצורה מקסימלית ומחדוש הפריטים שאיננו רוצות יותר. כל הפעולות שציינו, מקלות עלינו בטווח הארוך ועוזרות לנו להמשיך וליהנות משופינג בלי לפוצץ את הארון ועם הרגשה של התחדשות במחירים חברתיים.

 

אנחנו כאן לכל שאלה

שיהיה בהצלחה!

 

כתבה: יובל דול עריכה: הודיה אביטן

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך
  • הג'ינס שלי בדנדשה
    הג'ינס הבגד שכבש את העולם, מגיע אלינו לדנדשה, מגוון רחב של ג'ינסים בגזרות בהרכב בדים בגוונים וטקסטורות שונות במחירים אטרקטיביים לכל הקהלים...
  • המדריך המלא לרכישה באתר דנדשה!
    הדרך לקניות מתחילה באתר דנדשה- רשת חנויות בגדי יד שנייה. הכניסי את עצמך לחוויית גלישה ייחודית בזמן שאת מנווטת בין מבחר הפריטים האופנתיים שלנו.
  • כיצד לבנות ארון מבגדים וינטאג׳ יד שנייה לחורף?
    החורף הישראלי כאן ויחד איתו עולה השאלה, מה אלבש היום? בבוקר קר כל כך שצריך סריג ומעיל, בצהרים השמש עולה ובא לנו להשאר עם גופיה ובערב נחזור להתעטף עם צעיפים. אז איך נתאים את הארון שלנו למזג האוויר? דנדשה כאן כדי לסדר לך את הראש ועל הדרך את הארון 😉
  • קולקציית הקיץ של דנדשה
    הקיץ הישראלי הגיע והוא לח וחם יותר מאי פעם. על כן אספנו לכן בדנדשה את הטרנדים החמים של הקיץ שקיימים אצלנו בחנויות דנדשה ברחבי הארץ ובאתר. אז בואו להתחדש ולרענן את המלתחה יחד עם פריטים טרנדיים ונעימים לקיץ!
  • בגדים לחופשה קיצית חלומית
    אנחנו בשיא הקיץ הישראלי וכולנו רוצות רק דבר אחד, לצאת לחופש! חודשי הקיץ הם זמן מצוין לסגור חופשה בארץ ובחול. בכתבה זו אנחנו ממליצות על מספר פריטים, מלאי סטייל, נוטפים שיק שאסור לשכוח לארוז לחופשה הבאה שלך, מבית רשת האופנה יד שנייה דנדשה. 
  • רכישת מותגים ברשתות אופנת יד שניה
    היום, ניתן למצוא אופנה "זולה" במחירים נגישים כמעט בכל מקום. עם התחלופה הגבוהה והקולקציות המגוונות, אנו נתקלות במבחר גדול של בגדים הכוללות ביניהן את המותגים הגדולים: ZARA, CASTRO, BERSHKA ועוד. עם זאת, כשמדובר באופנה איכותית על ידי המותגים המוכרים והאהובים שלנו לא בהכרח מדובר על מחיר נגיש לכל כיס, וכאן דנדשה מגיעה לחדש לכן! בדנדשה תוכלי למצוא את המותגים השווים במחירים נגישים