קולקציית הקיץ של דנדשה
דף הבית - דנדשה בלוג - קולקציית הקיץ של דנדשה

הקיץ הישראלי הגיע והוא לח וחם יותר מאי פעם. על כן אספנו לכן בדנדשה את הטרנדים החמים של הקיץ שקיימים אצלנו בחנויות דנדשה ברחבי הארץ ובאתר הרכישה אונליין החדש שלנו!

אז בואו להתחדש ולרענן את המלתחה יחד עם פריטים טרנדיים ונעימים לקיץ!

הטרנד החם של הקיץ השנה הוא חצאיות

החצאיות השנה עושות קאמבק והן יפיפיות מאי פעם. החצאיות בדנדשה מתחלקות בהתאם לאורך שלהן מה שמקל על חיפוש מוצר לפי העדפה אישית של כל אחת.

האורך הטרנדי של הקיץ הנוכחי הוא המידי- אורך חצאיות מידי הוא בין ברך לקרסול כך שהאורך משתנה לפי הלקוחה. החצאיות הקיץ החמות הן חצאיות עם שסע החושף מעט מהרגל. חצאיות אלו מגיעות במגוון צבעים אך אנחנו נמליץ לקיץ שלנו לרכוש חצאיות עם הדפס פרחים צבעוניות שמשתלבות בעיקר עם חולצות בייסיק וגופיות. 

כאן תוכלו למצוא דוגמאות לחצאיות שיש אצלנו באתר לרכישה ממש עכשיו!

שמלות- נשיות, מאווררות ומתאימות בול לקיץ

יחד עם היתרון הברור של האוורור שהשמלה מעניקה לנו, השמלות הן פריט לבוש מהמם ונשי. בין אם את אוהבת שמלות ארוכות או קצרות אנחנו ממליצות עליהן בחום. היתרון הנוסף בשמלות הוא הקלות שבבניית לוק קיצי שלם איתן- הן פריט לבוש אחד שניתן לשלב עם עליונית דקה, סנדלים, שרשראות ואפילו וסט לאוהבות לוק אירופאי.

 

כאן תוכלו להציץ בקולקציית שמלות הקיץ הקיץ היפיפיות והייחודיות שיש בדנדשה, שמתעדכנות באתר בכל יום!

 

חצאיות ושמלות עם סנדלים- זה טרנדי

סנדל עם רצועות יוצר לוק מעניין ומושך יותר מכפכפים, שילוב סנדל שחור או חום נראה מעולה עם שמלות וחצאיות עם הדפסי פרחים או נקודות. אך אם אתן אוהבות סנדל צבעוני או שיש לכן סנדל עם הדפס ייחודי אנו ממליצות על חצאית או שמלה בצבע אחיד כדי שהלוק יהיה נעים לעין ופחות מבולגן.

עליונית דקה להשלמת העבודה

בכל מקום בארץ יש לנו מזגן, על כן אנו ממליצות להצטייד בעליונית דקה. העליוניות הדקות שכובשות את הקיץ הן המכופתרות הדקות שיש לנו בארון. לרוב, חולצות אלה יתאימו ללוק מקצועי, אך כעליונית לקיץ הן יוצרות לוק משוחרר ובוהמי. כך פריטים אלו משמשים אותנו לשני לוקים שונים ומתאימים לכל עונות השנה.

 

אין קיץ בלי מכנס קצר 😉

המכנסיים הקצרים הם פריט לבוש חובה בכל ארון! בין אם את אוהבת מכנסיים קצרים, עד הברך, שלושת רבע או שבע שמיניות המכנסיים הקצרים כאן בשביל להישאר- פריט המתחבר עם הקיץ הישראלי והוא חוזר בכל שנה.

המכנסיים הקצרים הפופולריים השנה הם המכנסיים המחויטים- מכנסיים אלו לרוב יגיעו בבד עדין ונעים שיעזור לנו לשרוד יום שלם בחום הישראלי, ולרוב יגיעו עם חגורות בד או עם האופציה להוסיף חגורות.

 

 

ולא שכחנו את החגורות שמוסיפות טאצ' לכל לוק

חגורות יכולות להיות אקססורי מושלם לשיפור הלוק ולהוספת סטייל לכל מראה. חגורות הבד אשר אנו שורכות באגן הן החגורות החמות של הקיץ, בזכות היכולת להשתמש בהן במספר דרכים נוכל לשנות לוק בקלות ובמהירות וללא בזבוז זמן, חגורות אלו פותחות לנו אופציות למספר שונה של קיפולים ועיצובים וכך מקפיצות כל לוק.

 

וכמובן.. חולצה לבנה בייסיק לנשים- פריט חובה בכל ארון

הבסיס של כל ארון לבוש הוא חולצות קצרות פשוט מהסיבה שהן הולכות עם הכל- חצאיות, מכנסיים ארוכים או קצרים, טייצ׳ים וג׳ינסים. *טיפ קטן לאוהבות השמלות: קחו את השמלות האהובות עליכן, זרקו מעל חולצה ותוכלו ליצור לוק של חולצה וחצאיות אך עם שמלה, טיפ זה פותח אופציות ללוקים נוספים ומהממים.

החולצות הקצרות הן חובה ואנחנו ממליצות לשלב אותן עם פריט לבוש בעל צבע אחיד, אך אם אתן רוצות לשלב אותן עם חצאית פרחונית, ממליצות להשתמש בגוון חלק יותר.

 

אלו הטרנדים החמים שלנו לקיץ החם! צוות דנדשה מאמין שכאן תוכלי למצוא אופציות ורעיונות לשילוב לוקים מגניבים בסטיילים שונים כדי להעביר את היום בנעימות וסטייל מושלם.

גם בקיץ אנחנו יכולות לבנות לוקים מהממים בשילוב עם הטרנדים החמים של הקיץ, כל פריט הוא יחיד ומיוחד אז אל תפספסי את הביקור בדנדשה.

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך
  • הג'ינס שלי בדנדשה
    הג'ינס הבגד שכבש את העולם, מגיע אלינו לדנדשה, מגוון רחב של ג'ינסים בגזרות בהרכב בדים בגוונים וטקסטורות שונות במחירים אטרקטיביים לכל הקהלים...
  • המדריך המלא לרכישה באתר דנדשה!
    הדרך לקניות מתחילה באתר דנדשה- רשת חנויות בגדי יד שנייה. הכניסי את עצמך לחוויית גלישה ייחודית בזמן שאת מנווטת בין מבחר הפריטים האופנתיים שלנו.
  • כיצד לבנות ארון מבגדים וינטאג׳ יד שנייה לחורף?
    החורף הישראלי כאן ויחד איתו עולה השאלה, מה אלבש היום? בבוקר קר כל כך שצריך סריג ומעיל, בצהרים השמש עולה ובא לנו להשאר עם גופיה ובערב נחזור להתעטף עם צעיפים. אז איך נתאים את הארון שלנו למזג האוויר? דנדשה כאן כדי לסדר לך את הראש ועל הדרך את הארון 😉
  • טיפים לסידור ארון הבגדים
    כולנו מכירות את זה, הרגע לפני פסח וראש השנה... הגיע הזמן להרים את הכפפה ולסדר את ארון הבגדים. כן אנחנו יודעות כמה המטלה הזאת של סידור הארון עלולה להיות ארוכה ומורכבת ולכן אספנו לך טיפים איך כדאי לסדר את הארון בצורה אידיאלית. מעניין אותך? כל הפרטים בכתבה
  • בגדים לחופשה קיצית חלומית
    אנחנו בשיא הקיץ הישראלי וכולנו רוצות רק דבר אחד, לצאת לחופש! חודשי הקיץ הם זמן מצוין לסגור חופשה בארץ ובחול. בכתבה זו אנחנו ממליצות על מספר פריטים, מלאי סטייל, נוטפים שיק שאסור לשכוח לארוז לחופשה הבאה שלך, מבית רשת האופנה יד שנייה דנדשה. 
  • רכישת מותגים ברשתות אופנת יד שניה
    היום, ניתן למצוא אופנה "זולה" במחירים נגישים כמעט בכל מקום. עם התחלופה הגבוהה והקולקציות המגוונות, אנו נתקלות במבחר גדול של בגדים הכוללות ביניהן את המותגים הגדולים: ZARA, CASTRO, BERSHKA ועוד. עם זאת, כשמדובר באופנה איכותית על ידי המותגים המוכרים והאהובים שלנו לא בהכרח מדובר על מחיר נגיש לכל כיס, וכאן דנדשה מגיעה לחדש לכן! בדנדשה תוכלי למצוא את המותגים השווים במחירים נגישים