בגדים לחופשה קיצית חלומית
דף הבית - דנדשה בלוג - בגדים לחופשה קיצית חלומית

פריט אופנה ראשון: תיק לנסיעה

בלי תיק מצויד, לא נוכל לטייל בראש שקט ולקחת את הדברים החשובים לנו בזמן הטיול או הנסיעה. תיק לגמריי יכול לשדרג את הלוק ואת הגודל כמובן את יכולה לבחור.
דנדשה מציעה מגוון תיקים ואקססוריז שישדרגו לך כל לוק לחופשה הקרובה ויכילו את כל מה שאת צריכה מקרם הגנה ועד דרכון לנסיעה.

לתיקים של דנדשה לחצי כאן

 

פריט אופנה שני: עליונית דקה

העליוניות הדקות שלנו מגיעות במגוון אופציות, את יכולה להחליט להמיר טוניקה מהממת לעליונית חוף, חולצה מכופתרת מבד פשתן לעליונית לסיבוב בעיר ואפילו שמלה.

אם ארון הבגדים שלך מלא חולצות מכופתרות, קצרות או ארוכות את יכולה להשתמש בהן כעליוניות פתוחות וגם לכפתר אותן ולהפוך אותן חזרה לחולצות, נוח, פשוט וקל. כך יש לך מספר לוקים שונים עם אותו הפריט!

היכנסי לאתר לבחור את העליונית שלך

 

פריט אופנה שלישי: חצאית חוף

חצאיות חוף הן פריט חובה לכל חופשה! גם בעיר וגם על חוף הים. חצאיות חוף לרוב יהיו מבד נעים כמו בד כותנה או פשתן ויתאימו לכל מזג אוויר. ההמלצה של דנדשה, חצאיות חוף בשילוב צבעים קיצים! 

 

היכנסי לעלם שלם של חצאיות חוף לקיץ

 

פריט אופנה רביעי: אוברול

הוא פריט אופנה מהמם שסוגר פינה ללוק מושלם מלא בסטייל ללא מאמץ.

צוות דנדשה ממליצות על אוברולים מבד דק כמו כותנה בשביל ליהנות מהרוח בים והאוויר החם, אוברולים בדיוק כמו חצאיות צריכים להיות בצבעים בהירים לחופשה הקרובה שלך.

למגוון של אוברולים קיציים היכנסי לאתר

 

פריטי אופנה חמישי: שרוואל

צוות דנדשה ממליצות לקחת שרוואל לפחות אחד לחופשה. הבד סופר נעים ורך ולגמרי נותן הרגשה של חופש ורוגע.

בואי למצוא את השרוואל שלך באתר דנדשה.

 

את כל הפריטים הללו ועוד המון נוספים תוכלו למצוא באתר דנדשה לאורך כל ימות השנה, בין אם את בחופש או מתכננת אחת בדרך, את כל הקניות שלך תוכלי לעשות באתר שלנו.

 

בכתבה זו הבאנו דוגמאות ללוקים לחופשה הכוללים:

*   תיק גדול/ נוח

*   עליונית דקה מעל הבגד ים

*   חצאית חוף

*   אוברול

*   שרוואל

 

אנחנו בטוחות שתוכלו למצוא פריטים נוספים שישדרגו לכם את הלוק לחופשה הבאה!

צוות דנדשה מאחלות לך חופשה נעימה! 😊

 

כתבה: יובל דולברג | ערכה: הודיה אביטון

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך
  • הג'ינס שלי בדנדשה
    הג'ינס הבגד שכבש את העולם, מגיע אלינו לדנדשה, מגוון רחב של ג'ינסים בגזרות בהרכב בדים בגוונים וטקסטורות שונות במחירים אטרקטיביים לכל הקהלים...
  • המדריך המלא לרכישה באתר דנדשה!
    הדרך לקניות מתחילה באתר דנדשה- רשת חנויות בגדי יד שנייה. הכניסי את עצמך לחוויית גלישה ייחודית בזמן שאת מנווטת בין מבחר הפריטים האופנתיים שלנו.
  • כיצד לבנות ארון מבגדים וינטאג׳ יד שנייה לחורף?
    החורף הישראלי כאן ויחד איתו עולה השאלה, מה אלבש היום? בבוקר קר כל כך שצריך סריג ומעיל, בצהרים השמש עולה ובא לנו להשאר עם גופיה ובערב נחזור להתעטף עם צעיפים. אז איך נתאים את הארון שלנו למזג האוויר? דנדשה כאן כדי לסדר לך את הראש ועל הדרך את הארון 😉
  • קולקציית הקיץ של דנדשה
    הקיץ הישראלי הגיע והוא לח וחם יותר מאי פעם. על כן אספנו לכן בדנדשה את הטרנדים החמים של הקיץ שקיימים אצלנו בחנויות דנדשה ברחבי הארץ ובאתר. אז בואו להתחדש ולרענן את המלתחה יחד עם פריטים טרנדיים ונעימים לקיץ!
  • טיפים לסידור ארון הבגדים
    כולנו מכירות את זה, הרגע לפני פסח וראש השנה... הגיע הזמן להרים את הכפפה ולסדר את ארון הבגדים. כן אנחנו יודעות כמה המטלה הזאת של סידור הארון עלולה להיות ארוכה ומורכבת ולכן אספנו לך טיפים איך כדאי לסדר את הארון בצורה אידיאלית. מעניין אותך? כל הפרטים בכתבה
  • רכישת מותגים ברשתות אופנת יד שניה
    היום, ניתן למצוא אופנה "זולה" במחירים נגישים כמעט בכל מקום. עם התחלופה הגבוהה והקולקציות המגוונות, אנו נתקלות במבחר גדול של בגדים הכוללות ביניהן את המותגים הגדולים: ZARA, CASTRO, BERSHKA ועוד. עם זאת, כשמדובר באופנה איכותית על ידי המותגים המוכרים והאהובים שלנו לא בהכרח מדובר על מחיר נגיש לכל כיס, וכאן דנדשה מגיעה לחדש לכן! בדנדשה תוכלי למצוא את המותגים השווים במחירים נגישים