רכישת מותגים ברשתות אופנת יד שניה
דף הבית - דנדשה בלוג - רכישת מותגים ברשתות אופנת יד שניה

אופנה היא לגמריי אחד הגורמים המשפיעים על חיינו, כולנו רוצות להיראות טוב יותר, אסתטיות יותר, ולהרגיש הכי טוב שיכול להיות! הבגדים שאנו לובשות נותנות ביטוי וקול למי שאנחנו ולכן אנחנו בוחרות את הבגדים שלנו בקפידה. 

אופנה יד שנייה: אופנה נגישה ואיכותית

רשתות היד שניה הפכו בעשור האחרון לשם דבר. האופנה בחנויות הפכו לפופולריות, והיום ניתן  למצוא בהן מגוון פריטים ומותגים שווים מווינטג', רטרו, מותגי בוטיק, מותגי כחול לבן ואפילו מותגי יוקרה!

דנדשה תוכלו למצוא אופנה נגישה ואיכותית עם המון מותגים שווים הן בסניפי הרשת ברחבי הארץ באתר האונליין ואפילו בירידים מיוחדים שכוללים אופנת יד שניה.

רשתות אפנת היד השניה, מביאות עמן חוויה מושלמת של חיפוש בגדים, אססוריז, נעליים ותכשיטים ומדגישות את החוויה של מציאת פריטים ומותגים שווים במחירים סופר נגישים לכל כיס!

מה תוכלו למצוא בדנדשה?
בדנשה רשת חנויות אופנת יד שניה חברתית, תוכלו למצוא בגדים שווים- מכנסים, שמלות, חצאיות, חולצות, ג'קטים, בגדי ספורט, אקססוריז, תכשיטים, נעליים, עגילים, צמידים, צעיפים ועוד ותוכלו אפיו לסנן לפי מותגים שאתן אוהבות:
ADIKA, BERSHKA, AMERICAN EAGLE, CASTRO, ZARA, STUDIO PASHA, CRAZY LINE, GALITA, LEE COOPER, LEVIS, HOODIES, MANGO ועוד ועוד.

ראש הטופס

דשדשה מציעה חווית קנייה מושלמת:

רשת דנדשה הינה רשת חברתית המציעה בגדים ממותגים שווים בטווח מחירים של 30 עד 75 ₪. המבחר בחניות דשדשה גדול ומגוון בכל המידות בשלל סגנונות: ערב, עבודה, יציאה, ספורט ועוד.

המוכרות שלנו רובן סטייליסטיות שתשמחנה לעזור לכן, והעובדות בחנות הן נשים עם חסמים תעסוקתיים המקבלות הכשרה וליווי להשתלבות בשוק העבודה החופשי! אז לא רק שתיהנו מבגדים דנדשים לארון הבגדים שלכן, אתן תסייעו במתן הזדמנות שווה עבור נשים עם מוגבלויות.

לרשת דנדשה 10 סניפים בפריסה ארצית, וישנה אפשרות לרכוש באתר אונליין, עם משלוח לכל מקום בארץ. הפרטים ברשת מתעדכנים מידי יום והקולקציות שונות ומגוונות מה שאומר שיש מידה אחת מבגד וכמובן פריט אחד מאותו הסגנון, אז במידה והתחברת לבגד מסויים ושמת עליו את העין- אנחנו ממליצות לך לרכוש אותו בהקדם 😉

אנחנו מזמינות אותך לחוות את עצמך באופן מרתק בדרך שלך ולרכוש את הסגנון המתאים ביותר למי שאת. דנדשה היא אופנה שעושה שמח גם אופנה ייחודית בשבילך וגם תורמת לקהילה. מחכות לך באתר ובחנויות.

 

בואי להתדנדש

 

כתבה: הודיה אביטן.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך
  • הג'ינס שלי בדנדשה
    הג'ינס הבגד שכבש את העולם, מגיע אלינו לדנדשה, מגוון רחב של ג'ינסים בגזרות בהרכב בדים בגוונים וטקסטורות שונות במחירים אטרקטיביים לכל הקהלים...
  • המדריך המלא לרכישה באתר דנדשה!
    הדרך לקניות מתחילה באתר דנדשה- רשת חנויות בגדי יד שנייה. הכניסי את עצמך לחוויית גלישה ייחודית בזמן שאת מנווטת בין מבחר הפריטים האופנתיים שלנו.
  • כיצד לבנות ארון מבגדים וינטאג׳ יד שנייה לחורף?
    החורף הישראלי כאן ויחד איתו עולה השאלה, מה אלבש היום? בבוקר קר כל כך שצריך סריג ומעיל, בצהרים השמש עולה ובא לנו להשאר עם גופיה ובערב נחזור להתעטף עם צעיפים. אז איך נתאים את הארון שלנו למזג האוויר? דנדשה כאן כדי לסדר לך את הראש ועל הדרך את הארון 😉
  • קולקציית הקיץ של דנדשה
    הקיץ הישראלי הגיע והוא לח וחם יותר מאי פעם. על כן אספנו לכן בדנדשה את הטרנדים החמים של הקיץ שקיימים אצלנו בחנויות דנדשה ברחבי הארץ ובאתר. אז בואו להתחדש ולרענן את המלתחה יחד עם פריטים טרנדיים ונעימים לקיץ!
  • טיפים לסידור ארון הבגדים
    כולנו מכירות את זה, הרגע לפני פסח וראש השנה... הגיע הזמן להרים את הכפפה ולסדר את ארון הבגדים. כן אנחנו יודעות כמה המטלה הזאת של סידור הארון עלולה להיות ארוכה ומורכבת ולכן אספנו לך טיפים איך כדאי לסדר את הארון בצורה אידיאלית. מעניין אותך? כל הפרטים בכתבה
  • בגדים לחופשה קיצית חלומית
    אנחנו בשיא הקיץ הישראלי וכולנו רוצות רק דבר אחד, לצאת לחופש! חודשי הקיץ הם זמן מצוין לסגור חופשה בארץ ובחול. בכתבה זו אנחנו ממליצות על מספר פריטים, מלאי סטייל, נוטפים שיק שאסור לשכוח לארוז לחופשה הבאה שלך, מבית רשת האופנה יד שנייה דנדשה.