כיצד לבנות ארון מבגדים וינטאג׳ יד שנייה לחורף?
דף הבית - דנדשה בלוג - כיצד לבנות ארון מבגדים וינטאג׳ יד שנייה לחורף?

החורף הישראלי כאן ויחד איתו עולה השאלה, מה אלבש היום? בבוקר קר כל כך שצריך סריג ומעיל, בצהרים השמש עולה ובא לנו להשאר עם גופיה ובערב נחזור להתעטף עם צעיפים. אז איך נתאים את הארון שלנו למזג האוויר? דנדשה כאן כדי לסדר לך את הראש ועל הדרך את הארון 😉

כלל ראשון לארון בגדים לחורף הישראלי – שכבות

כל אחת יודעת שחולצת בייסיק לבנה קצרה או ארוכה היא חובה בארון, החולצה משתלבת עם כל לבוש בגלל הצבע והפשטות שלה, והיא הבסיס הכי קל לשילוב ג'קט או מעיל.

 


מעל החולצה הקצרה נלבש שכבה נוספת, דקה או עבה בהתאם למזג האוויר באזור. החולצות הארוכות יכולות להיות מבדי צמר לחימום מקסימלי ו/או מבד כותנה לאוורור אידיאלי. באתר דנדשה יש מבחר רחב של חולצות ארוכות צמודות ורחבות, חולצות מכופתרות לנשים, חולצות אוברסייז לנשים, חולצות פלנל ועוד המון סגנונות מבדים שונים.

באתר תוכלו למצוא גם מותגים שווים ביניהם  ZARA, GOLF, DAFNA LEVINSON, GOLBARY, STUDIO PASHA, H&M ועוד. 


עכשיו שאת קצת יותר מחוממת ויש לך אופציות לשכבות בסיס שמתאימות למזג האוויר.. מעל החולצה הארוכה יש לנו מספר אופציות בשבילך! מחליפות חורף לנשים, סווטשירט עם רוכסן לנשים, מעילים קצרים לנשים, סריגים ואפילו בלייזרים בכל המידות.

כל אופציה כאן מציעה שכבת חימום אחרת אך לכולן מטרה אחת- ליצור ארון בגדים בסטייל וכך להוציא אותך אופנתית וחמימה בהתאם לסטייל שלך. הפריטים מגיעים היישר מאתר דנדשה.

באתר דנדשה כל פריט הוא ייחודי- מעיל הוינטג׳ שאת מפנטזת עליו היום עלול להיות בסל הקניות של מישהי אחרת מחר. לכן אם ראית פריט שאהבת, אנו ממליצות לך להוסיף אותו כבר עכשיו לסל 😉

 


כלל שני לחורף הישראלי – טרנדים

הטרנד המוכר שחוזר אלינו כל חורף הוא החולצות המכופתרות. חולצות בעלות צווארון מחויט עם כפתורים, נותנות מראה מלא סטייל ויוצרות לוקים מסוגננים בשילוב עם שכבות נוספות. מראה אחד שנראה גם מקצועי והוא גם סופר נוח הוא חולצה מכופרת ארוכה מתחת לעליוניות מבדי סריג או קרדיגן. אם את סופר ייחודית ואוהבת לאמץ טרנדים לא שיגרתים אנחנו ממליצות על חולצה מכופתרת ארוכה ומעליה חולצת טי-שרט הכי פשוטה שיש, אוברסייז, עדיף בצבע אחיד בהנחה והמכופתרת עם הדפס מגניב. הלוק יוצר ווייב של אופנת שנות ה-התשעיים

 


טרנד פופולרי נוסף שקיים אצל ישראליות הוא המכופתרת הגדולה או בשמה המקצועי הטוניקה. הטוניקות לחורף נחשבות פריט שכבר מזמן עבר זמנו אך, בשילוב נכון עם אקססוריז וחיטוט מהיר בארון נעליים, הטוניקות הנוחות יכולות להיראות פצצה. היופי האמיתי של הטוניקות קיים כשאנחנו משתמשות בהן במגוון דרכים. את כמובן יכולה לבחור ללבוש את הטוניקה כמו שהיא ולשלבה עם אקססוריז ותיק צד חמוד אבל ישנן עוד אופציות. אחת האופציות הכי מגניבות בעינינו היא להפוך את הטוניקה לקצרה. אם זה נשמע לך מוזר, כי הרי מטרתה של הטוניקה להיות ארוכה אז, אנחנו איתך! ויחד עם זאת אם הטוניקה מחמיאה לך באמצעות גזרה והדפס או צבע מהמם יש לך את היכולת ללבוש אותה ארוכה ומשוחררת או קצרה.

למה אנחנו מתכוונות? העובדה שטוניקה היא ארוכה נותנת לנו אופציות להשתמש בה במגוון אורכים שונים. הצמדת הטוניקה לגופנו מתחת לחזייה או טופ שאנחנו לובשות יוצרת חולצה יותר קצרה אך עדיין משוחררת ויפה לימים יותר נעימים. אופציה נוספת שכולנו מכירות לעיצוב טוניקות היא האופציה להכניס את הטוניקה למכנסיים. כך יש לנו טוניקה קצרה אך היא בתוך המכנסיים דבר שמחמיא לצורת האגן שלנו. הוספת חגורה למראה זה יוצרת סטייל עירוני מגניב ופותח לך אופציות רבות לבניית לוק חליפות נשים ליום יום!

 


טרנד קלאסי שלא יצא מהאופנה לעולם הוא המגפיים הגבוהות. סטייל המגפיים הגבוהות שנסגרות מעל המכנסיים מתאים לימי גשמים ושומר על המכנסיים יבשות. בין אם את לובשת מכנסיים מבדי צמר או בד פוטר או אפילו בד קשמיר, השילוב הזה שומר עלייך יבשה ויוצר לוק צעיר ומגניב. אנחנו תמיד ממליצות על מגפיים בצבע שחור ואם יש עליהן עיצוב של כפתור או שרשרת בכלל. מגפיים שחורות גבוהות הולכות מצוין עם מכנסיים שחורים או חולצה שחורה מכופתרת המותאמת לנשים. שילוב של פריטים שחורים יוצר מספר לוקים שונים וכך יש לך חליפות לנשים לחורף והוא הכי קלאסי שיש.

למגפיים של דנדשה לחצי כאן ובינתיים קבלי את האהובים עלינו מהאתר,


כלל שלישי לחורף הישראלי ובכלל לכלל עונות השנה – אקססוריז

איזו אישה לא אוהבת תכשיטים, וסטים (כן אנחנו מחשיבות וסט כאקססורי), תיקים וחגורות? באתר דנדשה יש לך מגוון של אופציות לאקססוריז מעלפים במצב מטורף ובאיכות בלתי מתפשרת. למי שאוהבת שרשראות ארוכות עם אבנים וחרוזים ולמי שאוהבת תיקים קטנים וחמודים שמתאימים בול ליציאה אנחנו מבטיחות מציאות מוצלחות.

אם את תוהה לגבי ווסטים. אז ככה, ווסטים נחשבים לעליוניות דקות בדרך כלל, העיצוב שלהן הוא ללא שרוולים וניתן ללבוש אותם מכופתרים או פתוחים. ווסטים הולכים מצוין עם שרשראות ארוכות ומגפיים ואף הולכים מעולה עם מכופתרת ארוכה או טוניקה עם הדפס מטורף. אם את הולכת על טוניקה או חולצה ארוכה עם הדפס מיוחד אני ממליצה תמיד על ווסט מבד ג'ינס.

ההמלצה שלנו בנוגע לתכשיטים היא בדרך כלל להישאר עם מתכת מסוג אחד. אם זהב מחמיא לעור הפנים שלך לכי רק על זהב. עגילים מזהב, צמידים מזהב ואפילו גולדפילד נכנס כאן כאופציה. למי שאוהבת לשלב אני ממליצה על עגילים במבחר צבעים וטבעות או צמידים בצבע אחיד.

אקססורי סופר חשוב שאף אחת לא יוצאת מהבית בלעדיו הוא כמובן התיק. כל הדברים היקרים לנו בעולם נמצאים שם! ארנק, פלאפון, משקפי שמש ועוד. באתר דנדשה יש לנו תיקים וגם קולקציית ארנקים. הארנקים שלנו הם לרוב קלאץ' כך שהם קטנים ומותאמים ליציאה בערב או לטיול קצר לבית הקפה. קלאצ'ים הם פתרון אלגנטי ללוק קלאסי.

לחצי כאן להמלצות שלנו מאתר דנדשה לאקססוריז מעלפים שמקפיצים כל לוק

 

כתבה: יובל דולברג | ערכה: הודיה אביטון

 

בקיצור, למה את מחכה? מחכות לך באתר ובסניפי דנדשה!

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך
  • הג'ינס שלי בדנדשה
    הג'ינס הבגד שכבש את העולם, מגיע אלינו לדנדשה, מגוון רחב של ג'ינסים בגזרות בהרכב בדים בגוונים וטקסטורות שונות במחירים אטרקטיביים לכל הקהלים...
  • המדריך המלא לרכישה באתר דנדשה!
    הדרך לקניות מתחילה באתר דנדשה- רשת חנויות בגדי יד שנייה. הכניסי את עצמך לחוויית גלישה ייחודית בזמן שאת מנווטת בין מבחר הפריטים האופנתיים שלנו.
  • קולקציית הקיץ של דנדשה
    הקיץ הישראלי הגיע והוא לח וחם יותר מאי פעם. על כן אספנו לכן בדנדשה את הטרנדים החמים של הקיץ שקיימים אצלנו בחנויות דנדשה ברחבי הארץ ובאתר. אז בואו להתחדש ולרענן את המלתחה יחד עם פריטים טרנדיים ונעימים לקיץ!
  • טיפים לסידור ארון הבגדים
    כולנו מכירות את זה, הרגע לפני פסח וראש השנה... הגיע הזמן להרים את הכפפה ולסדר את ארון הבגדים. כן אנחנו יודעות כמה המטלה הזאת של סידור הארון עלולה להיות ארוכה ומורכבת ולכן אספנו לך טיפים איך כדאי לסדר את הארון בצורה אידיאלית. מעניין אותך? כל הפרטים בכתבה
  • בגדים לחופשה קיצית חלומית
    אנחנו בשיא הקיץ הישראלי וכולנו רוצות רק דבר אחד, לצאת לחופש! חודשי הקיץ הם זמן מצוין לסגור חופשה בארץ ובחול. בכתבה זו אנחנו ממליצות על מספר פריטים, מלאי סטייל, נוטפים שיק שאסור לשכוח לארוז לחופשה הבאה שלך, מבית רשת האופנה יד שנייה דנדשה. 
  • רכישת מותגים ברשתות אופנת יד שניה
    היום, ניתן למצוא אופנה "זולה" במחירים נגישים כמעט בכל מקום. עם התחלופה הגבוהה והקולקציות המגוונות, אנו נתקלות במבחר גדול של בגדים הכוללות ביניהן את המותגים הגדולים: ZARA, CASTRO, BERSHKA ועוד. עם זאת, כשמדובר באופנה איכותית על ידי המותגים המוכרים והאהובים שלנו לא בהכרח מדובר על מחיר נגיש לכל כיס, וכאן דנדשה מגיעה לחדש לכן! בדנדשה תוכלי למצוא את המותגים השווים במחירים נגישים