הג'ינס שלי בדנדשה
דף הבית - דנדשה בלוג - הג'ינס שלי בדנדשה

גזרות ג'ינס

בואי נודה באמת, יש לא מעט גזרות למכנסיים לנשים בכלל ובג'ינסים בפרט. מכנסי הג'ינס תמיד נחשבו לאיכותיים יותר משאר סוגי הבדים, פשוט כי הם החזיקו מעמד בחלוף הזמן- בד ג'ינס שורד כביסה יותר טוב לטווח הארוך וכך גם נשמר בצורה יותר מוצלחת.

בעבר ג'ינסים היו בגדי פועלים והיו מיועדים לגברים בלבד, כיום אין אישה ללא ג'ינס בארון- זה נוח, משתלב עם כל חולצה וניתן ליצור איתו מגוון לוקים גם ליום וגם לערב.

גזרות ג'ינס משתנות בהתאם לאופנה, פעם פדלפון היה ה-פריט של כל אחת בארון, ג'ינסים נמוכים היו "אין" ומי שמע בכלל על ג'ינס עם קרעים. היום, רוב הגזרות חוזרות לאופנה כשהגזרה ששוברת שיא ושורדת בעולם האופנה כבר למעלה משני עשורים היא לא אחרת מגזרת הסקיני ג'ינס!

שניה לפני שתכניסי פריטים לסל, צוות דנדשה החליט לעשות לך סדר מהיר ונוח לכל גזרות הג'ינס הקיימות היום בשוק ונמצאות אצלנו גם באתר 😊

 

גזרות ג'ינס בדנדשה!

גזרת הסקיני וסופר סקיני

גזרת הסקיני ג'ינס מהמילה צמוד באנגלית מתחלק לשניים: "סקיני" ו"סופר סקיני"- גזרת ה"סופר סקיני" היא הגזרה הצמודה יותר מהמותן ועד לקרסול כף הרגל בתמונה מצד ימין- ג'ינס סקיני גינס קלאסי, בעוד שגזרת ה"סקיני" הרגילה נמתחת מעט בעקב בתמונה מצד שמאל.

שורטס

שורטס הוא פריט מאסט בכל ארון, במיוחד בקיץ הישראלי שלנו! מכנסי נשים קצרים שאנחנו כל כך אוהבות הם פריט שימושי, קליל ופופולרי -  לא פלא שכולן חורשות עליו.

באתר דנדשה תוכלי למצוא מגוון שורטסים ג'ינסים, אלגנטיים וספורטיביים שילוו אותך לקיץ הקרוב.

 

מכנסי 4\3 או 8\7

זה לא משנה מאיזה בד, צבע או מרקם- מכנסי ה3/4 ו 7/8 תמיד יהיו באופנה ויהוו פריט קליל לקיץ. מכנסי ה 3/4 כשמם כן הם- מכסים שלושה רבעים מהרגל ויגיעו לרוב הנשים עד קו הברך או אחריו (צד ימין בתמונה), לעומתם מכנסי 7/8 ישאירו מרווח יפה בין השוק לקרסול שיעניקו מראה ארוך נקי וקלאסי (צד שמאל בתמונה) המכנסיים באורכים שונים יוצרים לוק קליל ומאוורר.

 

גזרה מתרחבת \ פדלפון

קבלו את הגזרה שחזרה אלינו משנות ה-60-70 הפדלפון.

פדלפון היא גזרה מתרחבת מהברך ועד לכף הרגל. על אף שנראה שעבר זמנו, גזרה זו מתאימה לכל יציאה.. מסרט, ישיבה עם חברים ועד למסעדה, המראה הרחב של המכנס בחלקו התחתון מעניק לוק לא מתאמץ וקליל ולרוב יתאים עם נעלי סניקרס ללוק ספורט אלגנט מושלם.

אז ביציאה הבאה שלך תתני צ'אנס לפדלפון 😉

גזרה ישרה וגזרת בוייפרנד

מחפשת גזרה שתיתן לך מראה קלאסי לעבודה? הגזרה הישרה לגמרי תעשה את העבודה. גזרה ישרה מאופיינת בקו ישר מהמותן ועד לעקב ללא שינוי רוחב, מעניק מראה אחיד וקלאסי ויתאים לרוב עם עקב קטן להשלמת הקלאס באפס מאמץ.

מקלאסי לפשוט ונח – קבלי את גזרת הבויפרנד!

מכירה את הימים שאת יודעת שאת הולכת לפתוח כפתור אחרי הארוחה? אז הג'ינס הבויפרנד הוא לגמרי פתרון להרגיש קלילה ונינוחה! גזרת הבויפרנד נלקחה מגזרות הג'ינסים לגברים- יותר רופפים, רחבים, גדולים ומשוחררים. בגלל הנוחיות הרבה שלהם- הגזרה הזו הולכת להישאר! הגזרה הזו משתלבת עם טישרטס ונעלי סניקרס / ספורט ומעניקה לוק היסטרי של לא מתאמצת בשביל אף אחד ואחת.

"את הכי יפה שנח לך"😉
באתר דנדשה תוכלי למצוא פריטים שווים במחירים נגישים

 

 

כתבה: יובל דולברג | ערכה: הודיה אביטון

 

 

 

                                

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך
  • המדריך המלא לרכישה באתר דנדשה!
    הדרך לקניות מתחילה באתר דנדשה- רשת חנויות בגדי יד שנייה. הכניסי את עצמך לחוויית גלישה ייחודית בזמן שאת מנווטת בין מבחר הפריטים האופנתיים שלנו.
  • כיצד לבנות ארון מבגדים וינטאג׳ יד שנייה לחורף?
    החורף הישראלי כאן ויחד איתו עולה השאלה, מה אלבש היום? בבוקר קר כל כך שצריך סריג ומעיל, בצהרים השמש עולה ובא לנו להשאר עם גופיה ובערב נחזור להתעטף עם צעיפים. אז איך נתאים את הארון שלנו למזג האוויר? דנדשה כאן כדי לסדר לך את הראש ועל הדרך את הארון 😉
  • קולקציית הקיץ של דנדשה
    הקיץ הישראלי הגיע והוא לח וחם יותר מאי פעם. על כן אספנו לכן בדנדשה את הטרנדים החמים של הקיץ שקיימים אצלנו בחנויות דנדשה ברחבי הארץ ובאתר. אז בואו להתחדש ולרענן את המלתחה יחד עם פריטים טרנדיים ונעימים לקיץ!
  • טיפים לסידור ארון הבגדים
    כולנו מכירות את זה, הרגע לפני פסח וראש השנה... הגיע הזמן להרים את הכפפה ולסדר את ארון הבגדים. כן אנחנו יודעות כמה המטלה הזאת של סידור הארון עלולה להיות ארוכה ומורכבת ולכן אספנו לך טיפים איך כדאי לסדר את הארון בצורה אידיאלית. מעניין אותך? כל הפרטים בכתבה
  • בגדים לחופשה קיצית חלומית
    אנחנו בשיא הקיץ הישראלי וכולנו רוצות רק דבר אחד, לצאת לחופש! חודשי הקיץ הם זמן מצוין לסגור חופשה בארץ ובחול. בכתבה זו אנחנו ממליצות על מספר פריטים, מלאי סטייל, נוטפים שיק שאסור לשכוח לארוז לחופשה הבאה שלך, מבית רשת האופנה יד שנייה דנדשה. 
  • רכישת מותגים ברשתות אופנת יד שניה
    היום, ניתן למצוא אופנה "זולה" במחירים נגישים כמעט בכל מקום. עם התחלופה הגבוהה והקולקציות המגוונות, אנו נתקלות במבחר גדול של בגדים הכוללות ביניהן את המותגים הגדולים: ZARA, CASTRO, BERSHKA ועוד. עם זאת, כשמדובר באופנה איכותית על ידי המותגים המוכרים והאהובים שלנו לא בהכרח מדובר על מחיר נגיש לכל כיס, וכאן דנדשה מגיעה לחדש לכן! בדנדשה תוכלי למצוא את המותגים השווים במחירים נגישים